środa, 9 lutego 2011

Darmówki z 'Safer Internet Day 2011'

Wczoraj w konkursach zauważyłam nowy konkurs ;-o Był to z Safer Internet Day 2011. Nie miałam czasu napisać o tym na blogu,więc piszę teraz :) Trzeba było odpowiedzieć na proste pytania. Odpowiedziałam(prawidłowo) i dostałam bluzkę ;[ A raczej brzydką bluzkę. Alee...zawsze coś ;P
I dzisiaj pojawiły się kolejne darmówki z tego dnia{święta?} ale oznacza to Dzień Bezpiesznego Internetu (2011) To te darmówki(2):
Darmowy Laptop:
1.Wejdź na dostyp.ru
2.W okienko wklej www.stardoll.com/ i kliknij ENTER
3.Zaloguj się ;]
4.W okienko z adresem Stardoll wklej www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=959 i kliknij ENTER
5.Darmówka czeka w apartamencie !
Robicie ? Ja tak :)
Darmowa Bluzka:
Aby ją zdobyć należy wziąść udział w tym konkursie:
www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=955
Robicie ? Ja wyżej pisałam i zrobiłam bo sama nie wiedziałam co to :P
;) 
Olllkka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz